İÇİNDEKİLER
Önsöz 5 1. Bölüm GİRİŞ 11 2. Bölüm PROSES YAKLAŞIMI 27 3. Bölüm GENEL MADDELER 37 3.1 KAPSAM 37 3.1.1 Genel 37 3.1.2 Uygulama 40 3.3 TERİMLER VE TARİFLER 41 4. Bölüm KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ 43 4.1 GENEL ŞARTLAR 44 4.2 DOKÜMANTASYON ŞARTLARI 48 4.2.1 Genel 48 4.2.2 Kalite El Kitabı 54 4.2.3 Dokümanların Kontrolü 56 4.2.4 Kayıtların Kontrolü 60 5. Bölüm YÖNETİM SORUMLULUĞU 63 5.1 YÖNETİMİN TAAHHÜDÜ 65 5.2 MÜŞTERİ ODAKLILIK 68 5.3 KALİTE POLİTİKASI 69 5.4 PLANLAMA 73 5.4.1 Kalite Hedefleri 73 5.4.2 Kalite Yönetim Sisteminin Planlanması 77 5.5 SORUMLULUK, YETKİ VE İLETİŞİM 80 5.5.1 Sorumluluk ve Yetki 80 5.5.2 Yönetim Temsilcisi 81 5.5.3 İç İletişim 83 5.6 YÖNETİMİN GÖZDEN GEÇİRMESİ 85 5.6.1 Genel 85 5.6.2 Gözden Geçirme Girdisi 88 5.6.3 Gözden Geçirme Çıktısı 91 6. Bölüm KAYNAK YÖNETİMİ 93 6.1 KAYNAKLARIN SAĞLANMASI 9 3 6.2 İNSAN KAYNAKLARI 96 6.2.1 Genel 96 6.2.2 Yeterlilik, Farkında Olma (Bilinç), Eğitim 99 6.3 ALT YAPI 102 6.4 ÇALIŞMA ORTAMI 107 7.1 ÜRÜN GERÇEKLEŞTİRME PLANLANMASI 107 7.2 MÜŞTERİ İLE İLGİ PROSESLER 113 7.2.1 Ürüne Bağlı Şartların Belirlenmesi 113 7.2.2 Ürüne Bağlı Şartların Gözden Geçirilmesi 116 7.2.3 Müşteri ile İletişim 119 7.3 TASARIM VE GELİŞTİRME 121 7.3.1 Tasarım ve Geliştirme Planlanması 121 7.3.2 Tasarım ve Geliştirme Girdileri 125 7.3.3 Tasarım ve Geliştirme Çıktıları 127 7.3.4 Tasarım ve Geliştirmenin Gözden Geçirilmesi 130 7.3.5 Tasarım ve Geliştirme Doğrulaması 133 7.3.6 Tasarım ve Geliştirmenin Geçerli Kılınması (Geçerliliği) 136 7.3.7 Tasarım ve Geliştirme Değişikliklerinin Kontrolü 139 7.4 SATIN ALMA 141 7.4.1 Satın Alma Projesi 141 7.4.2 Satın Alma Bilgisi 145 7.4.3 Satın Alınan Ürünün Doğrulanması 151 7.5.1 Üretim ve Hizmet Sağlamanın Kontrolü 151 7.5.2 Üretim ve Hizmet Sağlaması İçin Proseslerin Geçerliliği 155 7.5.3 Tanımlama ve İzlenebilirlik 159 7.5.4 Müşteri Malı (Varlığı) 161 7.5.5 Ürünün Korunması 163 7.6. İZLEME VE ÖLÇME CİHAZLARININ KONTROLÜ 173 8.1 GENEL 173 8.2 İZLEME VE ÖLÇME 175 8.2.1 Müşteri Memnuniyeti 175 8.2.2 İç Tetkik 177 8.2.3 Proseslerin İzlenmesi ve Ölçülmesi 185 8.2.4 Ürünün İzlenmesi ve Ölçülmesi 189 8.3 UYGUN OLMAYAN ÜRÜNÜN KONTROLÜ 194 8.4 VERİ ANALİZİ 199 8.5 İYİLEŞTİRME 204 8.5.1 Sürekli İyileştirme 204 8.5.2 Düzeltici Faaliyet 207 8.5.3 Önleyici Faaliyetler 211 EKLER 215 EK-A: KALİTE EL KİTABI 217 EK-B: KALİTE PROSEDÜRLERİ 247 EK-C: KALİTE DOKÜMANLARI 345 Kaynaklar 425 |