İÇİNDEKİLER
 Önsöz  7 Şekiller, Tablolar ve Grafikler listesi  13 Giriş  15 Birinci Bölüm KAVRAMSAL ÇERÇEVE: İLETİŞİM VE BİR SÜREÇ ANALİZİ A. İLETİŞİM: BAĞLAMSAL ÇERÇEVE  19 1. İletişim ve Etkileşim Yaklaşımları  20 2. İletişim: Bir Süreç Analizi  24 3. İlişki, İletişim, Etkileşim  29 4. Etkileşimsizlik Sorunu  32 B. ETKİN İLETİŞİM VE ETKİLEŞİM ODAKLILIK  37 1. Diyaloga Dayalı İletişim  38 2. Etkin İletişimin Bariyerleri  42 3. İletişim ve İkna Etme  45 4. İletişim ve Kültürel Etkileşim  47 İkinci Bölüm İLETİŞİMDE SİMETRİ VE ASİMETRİ A. SİMETRİ VE SİMETRİK İLETİŞİM  51 1. Simetrik İletişim  54 1.1. Tek Yönlü Simetrik İletişim  59 1.2. İki Yönlü Simetrik İletişim  62 1.3. Etkileşimli Simetrik İletişim  65 B. ASİMETRİK İLETİŞİM  68 1. İletişimde Asimetri  69 1.1. Asimetrik İletişimin Yönü  72 Üçüncü Bölüm ALGILAMA YÖNETİMİ A. ALGI VE TÜRLERİ  75 1. Algı Türleri  76 2. Algı, Algılama ve İmaj  80 3. Algı, Gerçek ve Gerçeklik  83 4. Algıların Özellikleri  86 5. Dikkat ve Algılama  87 6. Algıyı İşleme: Algılama  92 6.1. Algılama Süreci  95 7. Algılama ve Atfetme  99 Dördüncü Bölüm ÖRGÜTSEL ALGILAMA YÖNETİMİ A. ALGILAMA YÖNETİMİ  103 1. Algılama Yönetiminin Özellikleri  105 2. Örgütsel Algılama Niçin Yönetilmelidir?  108 3. Örgüt Çevre Etkileşiminin Yönetimi  111 4. Örgütsel İzlenimin Yönetimi  115 Beşinci Bölüm ALGILAMA YÖNETİMİ BİLEŞENLERİ A. ÖRGÜTSEL ALGILAMA YÖNETİMİ BİLEŞENLERİ  121 1. Örgütsel İmajın Yönetimi  121 1.1. İmaj Türleri  124 1.2. Örgütsel Algılama Örgütsel İmaj Değildir  128 2. Örgütsel İtibarın Yönetimi  129 2.1. İtibar Yönetimi Bileşenleri  133 3. Örgütsel Etik Sorumluluğun Yönetimi  135 3.1. Örgütsel Etik Düzeyleri  138 4. Örgütsel Güvenin Yönetimi  142 4.1. Güven Türleri  145 4.2. Örgütsel Güvenin Fonksiyonları  148 4.3. Örgütsel Güvenin İnşası  151 5. Örgütsel Sosyal Performans Yönetimi  153 5.1. Örgütsel Sosyal Sorumluluğun Yönetimi  154 5.2. Örgütsel Sosyal Duyarlılığın Yönetimi  159 a. Ackerman Modeli  161 b. Preston ve Post Modeli  163 6. Finansal Performansın Yönetimi  164 7. Örgütsel Tasarımın Yönetimi  166 8. Kalite Algısının Yönetimi  171 8.1. Kalitenin Göreceliği Sorunu  174 8.2. Kalite Algısı Yönetiminin Özellikleri  175 9. Duyguların Yönetimi  177 10. Örgütsel ve Toplumsal Değerlerin Yönetimi  181 10.1. Örgütsel Değerlerin Yönetimi  184 11. Örgütsel Vizyon  186 11.1. Örgütsel Vizyonun Yönetimi  189 12. Örgütsel Liderliğin Yönetimi  192 13. Örgütsel Kimliğin Yönetimi  197 14. Örgütsel Davranışın Yönetimi  201 B. ALGILAMA YÖNETİMİ BİLEŞENLERİ ARASINDA İLİŞKİ  205 C. LİTERATÜR İNCELEMESİ  210 D. KAMU VE ÖZEL SEKTÖRE AİT İKİ BANKANIN DIŞ PAYDAŞLAR TARAFINDAN ALGILANMA DURUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA  215 1. Araştırmanın Konusu  216 2. Araştırmanın Amacı  216 3. Araştırmanın Önemi  216 4. Araştırmanın Modeli  217 5. Araştırmanın Kapsamı ve Sınırlılıkları  217 6. Araştırmanın Yöntemi  218 7. Veriler ve Bulgular  220 8. Hipotezler ve Testler  223 9. Sonuç  236 Ekler  241 ANKET FORMU  241 Kaynakça  243 Kavramlar Dizini  265  |